-----------------------------------
dragos.n
05 Dec 2013 00:22

Un semnal
As vrea sa trag un semnal. Un semnal de ajutor.

Avem printre noi un coleg care are o problema de sanatate destul de grava.

http://vinturisgheorghe.blogspot.ro/

Cu ajutorul catorva membri si moderatori, colegul nostru Cubix va fi in curand in posesia unei lunete si a unei monturi. 

Dar cred ca desi nu avem bani multi, putem face mai mult. Pentru ca acest coleg al nostru are mai mult nevoie de o interventie, pentru o proteza performanta. Acest lucru este scump, dar cred ca printre noi sunt cativa medici, si cativa oameni care se pricep la administratie, si care stiu cum se poate sa fie accesate programele medicale europene.

Il rog pe Cubix, care a fost foarte discret, sa scuze aceasta interventie in forta, facuta fara acordul lui.

Dar timpul trece, si daca vreo 5 oameni am reusit sa ne adunam sa facem ceva, poate din sutele de membrii ai forumului, se va reusi mai mult.

dragos.n
17 Dec 2013 23:41


Up.

dragos.n
18 Dec 2013 15:35


Si Up.

Sarrah
18 Dec 2013 18:24


O sa incercam. Multa sanatate!!!

dragos.n
18 Dec 2013 18:35


Multumesc Sarrah. Si tie multa sanatate si toate cele bune.

Sarrah
18 Dec 2013 19:03


Am inteles si mesajul "up". Macar prin atat si tot e ceva. UP!

Sanatate!

dragos.n
18 Dec 2013 19:43


Daca nu e bine cu Up,:lol:  atunci hai sa va spun o poveste, reala.

Acum vreo 6 ani, la Costinesti, a venit la telescopul cu care faceam observatii un grup de trei tineri. Doi baieti si o fata. Unul din baieti era in scaun cu rotile, si tinea mortis sa se uite si el printr-un telescop. A trebuit sa cobor picioarele trepiedului, sa reorientez apoi telescopul, ca sa poata vedea din scaunul sau. 

Acum vreo doua saptamani, vorbind cu Cubix pe mess, mi-a povestit aceasta faza. Asa incat ma simt un pic responsabil, pentru ca i-am transmis acest microb superb, al astronomiei. Sau, cel putin, am agravat infectia.