-----------------------------------
Ali Ali
02 Aug 2014 00:56

Am nevoie de un Editor
Buna,
Ma numesc Ali, sunt student si sunt foarte pasionat de astronomie. Am deschis recent un site de astronomie in lb. engleza dar se pare ca nu tin pas cu gramatica limbi si primesc observatii. 
Asadar, caut un editor - o persoana care sa scrie articole de astronomie (si nu numai) in limba engleza. 
*Persoana trebuie sa stie limba engleza foarte bine - scris mai ales :D (fara greseli gramaticale);
* Sa aiba un pic habar de astronomie si de spatiu/univers.
Pentru mai multe detali va rog reply la acest thread.

Ps: Acesta este un job si ca atare este plait. Daca ajungem la un "parteneriat" (daca imi place cum scri si ce scri)... voi angaja pe salar si pe termen lung.

Va multumesc,
Ali

catalin dumitru
02 Aug 2014 13:39


Astronomia e plina de termeni tehnici iar limba engleza are darul (fericit) de a spune multe in cuvinte putine .

Din pacate chiar multi profesori de limba engleza nu stapanesc suficient de bine vocabularul tehnic.

Ideal ar fi o persoana care a lucrat in Regat , multi ani intr-un domeniu adiacent sau macar indopat de aplicatii cu caracter tehnologic si/sau in domeniul stiintelor exacte.

Imi amintesc de o traducatoare pentru presedentie, care n-a stiut sa traduca corect sleeve-bearing sau ball-bearing , sau a facut confuzie intre ele , nu sunt sigur.

Erwin
02 Aug 2014 13:56


Nici cu a limbii române nu prea &#539;ii pasul! :D

Ali Ali
02 Aug 2014 14:01


Ideal ar fi o persoana care a lucrat in Regat , multi ani intr-un domeniu adiacent sau macar indopat de aplicatii cu caracter tehnologic si/sau in domeniul stiintelor exacte.