-----------------------------------
kiss marco paul
17 Iun 2016 09:39

Inele pe sina Vixen
Am nevoie de un ajutor mic in legatura cu montarea unui ota 130/900 newton  pe o sina vixen de 21 cm, pe un Eq5 cumparat astazi nou,  si ma intrebam cum vine montat pe sina deoarece la sina vixen are doua suruburi tip hexagon intro parte si  in alta  si doua gauri in mijloc  apropiate si numi pot da seama cum,  sunt incepator,  incacu o montura eq va rog sa ma intelegeti...multumesc :o

Erwin
17 Iun 2016 09:50


Folose&#537;ti numai 2 &#537;uruburi &#537;i cele 2 găuri de la capetele &#537;inei Vixen.

valy
17 Iun 2016 10:13


Iti trebuie doua suruburi suplimentare, e un filet mai special, adica cu pas mai rar (nu stiu exact specificatia). Acele suruburi care sunt deja sunt bune ca sa fixeze si sa nu joace inelul. Ar trebui sa arate ca aici: http://www.365astronomy.com/images/P/FVDR125-Farpoint-Vixen-Dovetail-Guidescope-Rings.jpg
http://www.teleskop-express.de/shop/images/categories/82.jpg

kiss marco paul
17 Iun 2016 11:01

salutare prieteni
O sa incerc, sper sa mearga desi suruburile hexagon mi se par cam scurte pentru sina vixen  ca sa poate prinde si inelul si sina ..

valy
17 Iun 2016 11:06

Re: salutare prieteni
..desi suruburile hexagon mi se par cam scurte pentru sina vixen  ca sa poate prinde si inelul si sina ..Despre ce suruburi vorbesti?

In partea cealalta ce ai, nu e cumva un surub? Cred ca merge sa prinzi sina si inelul cu el. Dar iti trebuie doua astfel de suruburi, cate unul pentru fiecare inel.

Ai grija ca filetul sa prinda 3-4 spire in inel, e din Al si nu e foarte rezistent, sa nu fortezi si sa iasa sa iti cada tubul de pe montura.

Erwin
17 Iun 2016 11:25