-----------------------------------
MaxMarvis
26 Dec 2021 22:28

Salut si bine v-am gasit

Salut &#537;i bine v-am găsit. 

Sunt începător &#537;i membru nou pe forum &#537;i absolut începător în astronomie. 

Profit de moment sa va urez &#537;i Sărbători fericite &#537;i un 2022 cât mai senin! 

Atunci când m-am înscris, moderatorul m-a întrebat de ce vreau sa fac parte din comunitate. I-am răspuns cu cele de mai jos:

"Ei bine, am doi copii &#537;i as vrea sa crească cu ochii &#537;i gandurile cât mai departe către stele. Genera&#539;ia mea a crescut cu ochii către bocanceii pe care nu ii aveam.

Am început sa citesc în încercarea de a în&#539;elege ce telescop trebuie sa cumpăr la inceput. M-am blocat complet, încă citesc &#537;i vad ca de fapt e o &#537;tiin&#539;a...logic, &#537;tiam ca e, dar pana nu te love&#537;ti..."

Acum sunt încă în faza de documentat &#537;i cumpărat ce cred ca ar face un sistem bun la ce am de gând &#537;i sper sa îl folosesc (visual &#537;i grab&go) . 

E greu la început cu atâta informa&#539;ie &#537;i păreri &#537;i deja am fost contaminat de febra de a avea &#537;i de una &#537;i de alta în încercarea de a construi un sistem bun la toate, rezultatul deja am doua apochromatice de 80 :)) (voi ajunge &#537;i pe la sec&#539;iunea "vânzări" pentru ca, evident voi păstra numai unul) pentru a finan&#539;a si un SCT de 8.

Ma bucur ca începutul meu coincide cu un un eveniment asa spectaculos: lansarea JWST. Sper ca asa cum va fi pentru mine: totul nou &#537;i cople&#537;itor, asa sa fie pentru astronomie &#537;i ce vom vedea cu JWST.

Deci, salutari, sărbători fericite &#537;i ceruri înstelate!

PS: nu vrea sa îmi retina titlul :)

MariusP
26 Dec 2021 22:42

Re: Salut si bine v-am gasit
Inca o data, bine ai venit!