-----------------------------------
plc
31 Oct 2023 17:47

Salutare
Hai noroc la toata lumea . Ma bucur sa gasesc forum pe aceasta tema mai ales ca nu ma pot adapta fb-ului samd.... 
 Laur ma numesc , 46  de anisori  si sunt  barbat :P .... Sunt de pe la Mare  din extrema sudica si am cateva locuri foarte sarace in poluare  fuminoasa in zona mea.
 Sunt si eu un amator in ale fotografiatului si am inceput sa fiu atras de mai toate categoriile  , macro  , peisagistica si  mai ales astrofotografie . 
 Pasiunea o am de mult  dar  deabea la varsta asta am reusit incet incet sa ma dotez cu strictul necesar  pentru  a  putea sa-mi decorez casa cu  instantaneele proprii  imprimate pe sticla . 
 Asadar  voi incerca  sa fiu cat se poate  de retinut  ca intrebari  am o droaie .
 Multumesc ptr accept  .

Danut C.
31 Oct 2023 18:48


Salut si bine ai venit!

Legat de intrebari, don't be shy, cu siguranta vei gasi raspunsuri.

Mircea Pteancu
31 Oct 2023 23:06


plc

Bine ai venit pe forum !

In privinta fotografierii nu am cum sa te lamuresc cu ceva, am priceput ca situatia este chiar inversa. Eu ma ocup numai cu observatii vizuale si am nevoie de indrumare cand vine vorba de foto.
Dar, citind ca ai acces la niste locuri cu poluare luminoasa mica, te invit in viitor sa ne fericesti si pe noi cei de la sectiunea de observatii vizuale cu fotografiile tale. 
Mai ales cele de camp larg, si care uneori includ si elemente de peisaj terestru, sunt mult apreciate.

Cer senin, Mircea

Erwin
01 Noi 2023 07:13


Bine ai venit, Laur! 

Vârsta nu este o problemă, &#537;i eu m-am apucat târziu, &#537;i-mi pare rău doar pentru faptul că în anii când vedeam bine nu mi-am făcut timp să mă bucur de cer. Profită cât mai po&#539;i de cerul bun, în ultimii ani to&#539;i primarii se întrec să lumineze "a giorno" toate satele &#537;i cătunele... Cu LED, care poluează inclusiv spectrul radio.

plc
04 Noi 2023 06:35