-----------------------------------
Constantin-Mihai Stefan
03 Dec 2010 14:41

Un amator
Salut voua, membri si cititori. Ma numesc C-tin-Mihai Stefan, insa mai toata lumea imi spune Costi/Costica. Momentan sunt inca student in Bucuresti si tot momentan, lucrez in IT. Cert e ca la un moment dat prin anul I la Polithnica, eram hotarat sa fac Fizica Cuantica si Relativista.
 
 Am inceput sa fiu pasionat de stele si ceea ce inseamna astrologie prin clasa a 12-a, cand am inceput sa ma uit la seria Stargate SG-1, Atlantis samd. Deocamdata nu am nici telescop, nici luneta, dar mai trag din cand in cand o fuga pe Varsile Urseanu, la observator.

 Momentan consider ca sunt sub nivelul de amator. Chiar sub nivelul de incepator :D Cert este ca nu vreau sa cumpar prima/ul luneta/telescop din magazin, ci sa o/il fac cu manutele mele :) probabil cu lentile cumparate sau gasite pe la targurile de vechituri :)

 Va salut si va doresc cat mai multe ceruri senine, desi cu venirea iernii, sansele pentru un cer plin de stele sunt destul de mici :)

 Va salut!

Herr_Alien
03 Dec 2010 14:58


Salut, bine ai venit!

Daca vrei sa iti construiesti singur instrumentele, arunca-ti un ochi si pe "Cerul, o carte pentru toti" de Matei Alexescu.
Daca nu ai cartea, o poti da de pe net de la link-ul de mai jos:

http://sarm.astroclubul.org/carti/

Bafta la vanat lentile, eventual poti sa dai comanda de la diverse magazine (instrumenteoptice.ro sau surplusshed.com).

Dan Vasiliu
03 Dec 2010 15:06


 Am inceput sa fiu pasionat de stele si ceea ce inseamna astrologie prin clasa a 12-a 

Bun venit. Sper ca este o greseala de scriere: ASTRONOMIE nu ASTROLOGIE.  :lol:

Laurentiu
03 Dec 2010 15:10

Re: Un amator