-----------------------------------
alexf
21 Mai 2012 17:44

Sfat achiziție telescop
Salut. Sunt începător în acest domeniu, dar tot odata fascinat de el și m-ar interesa achiziția unui telescop. Scopul principal pentru care vreau un telescop este pentru a observa planetele, inclusiv Jupiter și Saturn la o calitate destul de acceptabilă. Momentan bugetul este de maxim 800 Lei. (aprox. 200 &#8364;). Aș putea gasi un asemenea telescop raportat la bugetul meu?

valy
21 Mai 2012 18:05


Poti incerca un dobson 200/1200 cred ca merge in buget. Insa trebuie sa fi mai intai constient de dimensiunile si limitarile acestui design: e mare, greu relativ la alte tipuri de telescoape.

Cu ceva negocieri poate scoti un pret bun: http://www.astronomy.ro/forum/viewtopic.php?p=91960#91960

alexf
21 Mai 2012 18:11


Mda, destul de mult. Altceva? Poate de pe alte site-uri, dar nu neaparat raportat la cerințele mele. Asa, pentru un incepator.

valy
21 Mai 2012 18:25


Mda, destul de mult. Zice ca e negociabil, oricum cam atat e de nou. Era un instrument bun.

Asa site-uri gasesti, fara a fi o lista completa:
- http://www.astrovest.ro
- http://www.skywatcher.ro
- http://www.telescop-expert.ro/

Ai putea incerca asa ceva, e mai mic dar cam la acelasi pret: http://instrumenteoptice.ro/produs_i.php?cod=BKMAK90EQ1
Sau http://instrumenteoptice.ro/produs_i.php?cod=BKP1306EQ2

Ceva detalii ne dai? Unde stai, la curte, la bloc, etc?
Spor.

alexf
21 Mai 2012 18:33


Stau la curte, deci cred ca acesta este un lucru bun.

Erwin
21 Mai 2012 19:20


Bine ai venit!