-----------------------------------
oana_sandu2005
01 Dec 2005 03:09

observator astronomic!!!!!!!!!! ffffff imp!!!!! :)
-----------------------------------
buna tuturor!
va intrebati probabil cine sunt....cel mai nou membru al forumului. oana ma numesc...

am navigat putin prin discutiile purtate de voi ca sa-mi fac  o idee despre ce se discuta pe aici si ceva mi-a atras atentia in mod deosebit. o discutie de mai de mult legata de observatorul astronomic
cineva a venit cu ideea de a construi un obs nou. intr-adevar e greu de realizat, insa ce ati zice daca v-as propune renovarea celui existent deja? am vazut oameni foarte entuziasmati, pusi pe lucruri mari. perfect! astept colaborarea voastra. ca sa va lamuresc mai mult, dar nu de tot..:)va anunt ca s-a inceput o campanie care are ca scop renovarea obs. treaba e serioasa. munca a inceput deja iar eu fac parte din echipa:). daca va intrebati cine sunt, ei bine, nu sunt studenta la vreo facultate de profil, ba dimpotriva sunt la litere :) nu strambati din nas:) la litere, DAR la departamentul de Relatii Publice, iar oamenii din domeniul asta se ocupa si cu asa ceva. ei fac posibila renovarea unui obs spre ex. sunt atat de multe de spus, dar am nevoie de cateva raspunsuri de la voi ca sa nu vb singura pentru ca vad ca in ultima vreme nu prea s-au trimis mesaje. 

ideea e ca vreau sa discut cu voi, sa aflu parerea voastra, sa ne ajutati cu idei, de ce nu? poate sunteti dornici sa va implicati. nu construim un nou obs dar vrem sa-l renovam pe cel existent si sa=l promovam astfel incat sa aiba mai multi vizitatori. implicit, promovam studiul astronomiei.

ce spuneti? are u in? am obs ca vreti sa schimbati ceva in soc rom . aceasta e o ocazie sa va implicati la modul real, nu doar sa discutati depre asta. 

ok...stiu ca am fost foarte incoerenta dar e 2 noaptea....:) astept raspunsurile voastre cat mai repede pentru ca deja se desfasoara campania si daca aveti idei sa avem timp sa le punem in practica;)