-----------------------------------
voinicualin
25 Iul 2007 15:47

Nedumeriri Big Bang
-----------------------------------
Salutari membrilor acestui forum, este foarte interesant, am dat peste acest forum si vad ca sunt destul de bine pregatite diferite persoane ce il acceseaza, in domeniul cosmologiei si nu numai. Eu sunt doar un amator asa ca o sa va rog sa imi scuzati exprimare care nu este mulata foarte bine pe acest domeniu si sper sa pot exprima  cat mai bine ideile mele fara sa am experienta in domeniu.
     Vreau sa va spun ca am citit si am vazut foarte multe documentare despre univers, multivers, pro Big Bang, contra Big Bang, teoria stringes(a corzlior cum mi-am tradus eu), despre universe paralele, si cam destul de multe altele si cred ca mai avem mult de aflat, si multe teorii au lucuri bune si altele lucrurii care palesc cat de cat in fata ratiuni zic eu, va rog sa ma corectati in daca am spus ceva gresit. 
      De exemplu un lucru care mi se pare mie ca paleste la teoria BB care este ceea mai acceptata mometan, este dupa parerea mea ideea ca noi(universul), ne-am nascut din o eroare si anume ca exista o asimetrie intre cantitatea primordiala de materie si antimaterie si la fel cum -3 +5= 2, si asa ne-am nascut noi.