Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
|
Autor |
Mesaj |
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 24 Sep 2012 18:00 Download mesaj |
Titlul subiectului: Autostakkert |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
valy Membru
Data inscrierii: 21 Iul 2005 Mesaje: 10701
Localitate: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Stanescu Octavian Moderator
Data inscrierii: 02 Apr 2006 Mesaje: 3549
Localitate: Timisoara
|
Trimis: 24 Sep 2012 18:58 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
La luna Surface apoi multe puncte de prindere mici si dese pe fisuri si cratere fine.
La planete numai pe Gradient. si apoi puncte de prindere multe chiar peste 120 la Jupiter
E mult mai bun ca Registax nu exista sa nu ia fila chiar si la 12G (Y800) mjpeg nu ia deloc decat RGB eventual. Nu se blocheza nu rateaza.
Drezzle am crezut ca ajuta dar nu numai lungeste timp de lucru
|
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 24 Sep 2012 20:54 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 25 Sep 2012 20:21 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
valy Membru
Data inscrierii: 21 Iul 2005 Mesaje: 10701
Localitate: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 25 Oct 2012 15:54 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
Stanescu Octavian Moderator
Data inscrierii: 02 Apr 2006 Mesaje: 3549
Localitate: Timisoara
|
Trimis: 25 Oct 2012 16:20 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
ai umblat sus la casuta Color ? ce format dai la lucru RGB setezi pe RGB ? ca mjpeg nu le ia.
o fi ramas pe debayer ceva sunt 4 poziti aici .
eu nu am patit sa umble sa strice culori . am bagat RGB si Y800
|
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 25 Oct 2012 16:38 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 25 Oct 2012 17:30 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 27 Noi 2012 22:41 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 19 Dec 2012 19:52 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
StarChild Membru
Data inscrierii: 29 Mar 2011 Mesaje: 1552
Motto: tata si sot in primul rand...restul neesentiale... :-) Localitate: Timisoara
|
Trimis: 23 Ian 2013 13:06 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
cei care obtineti MOV din ap foto, cu ce soft stack-uiti cadrele?
Registax6 si Autostakkert stiu doar AVI. Convertiti MOV in AVI?
|
|
Sus |
|
|
ursamajor Membru exclus
Data inscrierii: 08 Oct 2010 Mesaje: 2796
Motto: Start spre viitor... Localitate: Brăila
|
Trimis: 23 Ian 2013 13:07 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
[MESAJ SISTEM]: Acest mesaj nu este vizibil public, datorita statutului utilizatorului care a scris mesajul.
_________________ Nu te teme de umbre: ele doar arată că există lumină în apropiere. |
|
Sus |
|
|
StarChild Membru
Data inscrierii: 29 Mar 2011 Mesaje: 1552
Motto: tata si sot in primul rand...restul neesentiale... :-) Localitate: Timisoara
|
Trimis: 23 Ian 2013 19:27 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
i-am scris un mail la baiatu care face Autostakkert-u' pe tema ca nu poate sa deschida/proceseze MOV, si trebuie facuta conversia MOV->AVI, chestie care implica timp si pierdere de informatii ...si zice omu asa:
Initial (primul raspuns, dimineata):
"Hi Stoian,
If I knew how, then I could add the option. But to be honest, I simply have no idea how to implement this. So for now you will have to find other ways to work with .MOV files.
Kind regards,
Emil"
Acu cateva minute imi intra un mail din nou de la om, in care imi zice asa:
"Hi Stoian,
Ok, I spent some time on implementing initial (!!) mov support in AS!2. Details can be found in the post below (I copied this from a forum I visit, and from the AutoStakkert!2 yahoo group):
----
This is for all the .mov users.
I worked a little bit on adding .mov support in AutoStakkert!2, but I went for a completely different approach than what I initially thought I needed to do. Instead of native .mov support in AS!2, using codecs and what not, I instead grabbed a copy of FFmpeg and learned how to use that. FFmpeg has some nice command line options. It can't search for a particular frame number in a .MOV file, but it can sequentially decode all the frames it finds.
So that is what AS!2 now does when dealing with these files. It does this automatically, and apart from a window popping up showing FFmpeg doing all the hard work you won't notice a thing. I can hide that window, but for now I think it is a good idea to get at least some feedback (decoding can take a while!).
If you are processing a file named 'super_jupiter_awesome.mov' it will generate uncompresed .bmp frames in a directory called 'super_jupiter_awesome.mov.imgs'. After decoding is done, it will automatically open this folder of files to show the images. When you shut down AS!2, the folder remains there. And the next time you open the .mov file, it will automatically search for the folder to see if it already decoded the file before.
So that seems to work pretty nice.
Some things to keep in mind:
- It really is just my first attempt at this. If it doesn't work, let me know. But there is a big chance that it doesn't work!
- I'm not sure if FFmpeg has native support for .MOV files, or if you still need a coded on your pc. You'll have to test this out yourself.
- The folder it creates is full with uncompressed .bmp files. This folder is probably huge. But that is for a good reason: decoding the frames to a lossy compressed format AGAIN would destroy even more details than the original recording already had lost. Compare this to opening and saving a jpg several times, the image will degrade over time, just because it is being lossy compressed again and again. I could have stored the image to .png files instead (lossless compression), but that would slow down processing in AS!2 a lot.
- If you want to save diskspace, you'll have to manually delete the folder full of bmps.
- Only one .MOV file can be open at a time, so there is no possibility to do batch-processing. This might change in the future though.
- AS!2 does need FFmpeg.exe available. I attached a 32-bit exe version in one of the downloads on the page below, which works just fine for me on a 64-bit windows. You could replace this with another FFmpeg.exe build of your choice, but I don't think there is any reason to do this. The other download file is the exact same AS!2 version, it just lacks the FFmpeg.exe file.
- If you don't need to decode MOVs, please ONLY download the smaller file.
And now for the download link (WARNING! BETA/ALPHA VERSION OF AS!2! USE AT OWN RISK! ETC ETC):
http://www.astrokraai.nl/software/latest.html
Let me know how it goes.
Cheers,
Emil"
Deci, cine are MOV-uri, sariti la testat si dat feedback
|
|
Sus |
|
|
|