Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
|
Autor |
Mesaj |
Emil Membru

Data inscrierii: 30 Aug 2007 Mesaje: 1271
Localitate: Fuerstenfeld
|
Trimis: 05 Iun 2014 18:51 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
@ auriga
KAF-16803 IMAGE SENSOR
Architecture Full Frame CCD; Square Pixels
Number of Active Pixels 4096 (H) x 4096 (V) = 16.8 Mp
Pixel Size 9 µm (H) x 9 µm (V)
Canon 5D2
Rezolution: 21,1 Megapixel
Image size: 5.616 Pixel × 3.744 Pixel
Pixelpitch (µm): 6,4 |
|
Sus |
|
 |
nobody Membru

Data inscrierii: 02 Apr 2010 Mesaje: 5204
Motto: Never ever give up ! Localitate: Nowhere
|
Trimis: 05 Iun 2014 20:56 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
@cmatei: ma refeream la cum se combina zgomotele in [R+G+B]. Crezi ca nu are importanta ? |
|
Sus |
|
 |
aandrei Membru


Data inscrierii: 10 Ian 2013 Mesaje: 494
Motto: Inteligenta si viata sunt proprietati fundamentale ale materiei. Localitate: Constanta
|
Trimis: 05 Iun 2014 21:02 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Imi dau seama ca zgomotul din imagine este cheia, dar inca nu am inteles teoria...mai studiez  _________________ Newtonian Dobson Capella 10", F 4,7 |
|
Sus |
|
 |
cmatei Membru

Data inscrierii: 09 Sep 2009 Mesaje: 844
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 05 Iun 2014 22:01 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
@nobody: nu prea inteleg la ce te referi. Zgomotele instrumentale sunt de aceeasi natura in R, G, B sau L. Se aduna in cuadratura ca niste gaussiene cuminti ce sunt, aritmetica e mai sus. Vezi vreo greseala ? |
|
Sus |
|
 |
nobody Membru

Data inscrierii: 02 Apr 2010 Mesaje: 5204
Motto: Never ever give up ! Localitate: Nowhere
|
Trimis: 05 Iun 2014 23:07 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Ai zis "Combinate cate 18" ... dar acolo sunt 6R+6G+6B, nu cred ca le poti arunca in aceeasi galeata si sa diminuezi zgomotul ca la un stack de 18 cadre identice. Combinand cele trei canale (cu informatii diferite), combini si zgomotul fiecaruia, zgomot care ar trebui sa creasca cu un factor egal cu radical din 3 (1.73) |
|
Sus |
|
 |
auriga Membru


Data inscrierii: 22 Dec 2008 Mesaje: 2141
Localitate: Cluj-Napoca
|
Trimis: 06 Iun 2014 09:11 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
zgomotul instrumental (dark + readout) tine de .. instrument, evident nu are treaba cu ce filtre faci. Cealalta componenta a zgomotului, Shot/Sky noise-ul intr-adevar va fi diferit prin diversele filtre depinzand intr-un fel de transmisie si Q.E. in banda respectiva.
(ca si chestie, eu ajung la 20-30 kADU background in 90s (unfiltered) expunere spre Cluj cu 30cm.) |
|
Sus |
|
 |
cmatei Membru

Data inscrierii: 09 Sep 2009 Mesaje: 844
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 06 Iun 2014 09:58 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Posibil sa gresesc pe undeva, dar nu vad de ce ar conta daca faci 6R + 6G + 6B sau le aduni la gramada, avand in vedere ca fiecare frame are acelasi dark current si bias (informatia asta e aceeasi). Doar la cer sunt diferente. |
|
Sus |
|
 |
valy Membru


Data inscrierii: 21 Iul 2005 Mesaje: 11387
Localitate: Bucuresti
|
Trimis: 06 Iun 2014 10:57 Download mesaj |
Titlul subiectului: |
|
|
|
Ca sa obtii aceeasi valoare (imagine, intensitate luminoasa) ca si 6RGB, pe L ar trebui sa expui un timp mai scurt decat suma celor 6RGB, deci ma gandesc la un zgomot mai redus, posibil chiar si daca ai senzor racit, nu? |
|
Sus |
|
 |
|